Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רכבי היוקרה של קאדילק

רכבי היוקרה של קאדילק

קדילאק נחשבת לאחד ממותגי העל בתחום הרכבים. החברה האמריקאית הוקמה בשנת 1902 כאשר החזון תמיד התבסס על ייצור מכונית יוקרה חזקות, אמינות מבלי לוותר על פאר ויוקרה. בשנת 1909 רכשה את החברה קבוצת ג‘נרל מוטורס ועם השנים הובילה דרך המותג טכנולוגיות סופר מתקדמות כמו התנעה חשמלית, זכוכית ביטחון ותיבת ההילוכים האוטומטית.

רכבי היוקרה של קאדילק

הדגמים של קאדילק שאתם חייבים להכיר

אחד הדגמים המובילים של המותג הוא הXT5. רכב פנאי חדשני עם עיצוב ייחודי ובולט. בלילה, כשהשמש שוקעת והאורות נדלקים, האמריקאים השקיעו המון מחשבה. תאורה אדפטיבית  מיוחדת וכמובן פנסי חזית המזוהים עם המותג. בתא הנוסעים מגלים בהנעה פס מגע ומערכת אינטואיטיבית למשתמש. בגרסת הפרמיום תוכלו ליהנות מגג פנורמי עם כיסוי איכותי, מושבים קדמיים עם מערכת חשמלית וחימום, מושבים אחוריים מחוממים גם כן, משטח התנעה נייד ועוד. מבחינת בטיחות אין חיסכון. בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אקטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעת תנועה מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחרון וחניה אוטומטית. אמריקה. 310 כ“ס, 8 הילוכים, מערכת בלמים והיגוי מהמתקדמות בעולם.

קדילאק ATS

יוקרה זה ATS. הנעה אחורית, מנוע טורבו חזק, עיצוב זוויתי וחד כמו כל קדילאק. המושבים עצמם נפלאים, יש שפע של אפשרויות כיוונון המתואמות באופן אישי לכל נהג וכמובן מושבי חימום לימי החורף הקרים גם בדגם ה- ATS. מעבר לזה, ההגה מתכוונן לעומק וזה הופך את נושא הישיבה לחוויה של ממש. איכות החומרים פשוט מדהימה כמעט בכל מקום יש עור נעים למגע, פלסטיקים ברמה גבוהה ואיכות ההרכבה טובה גם כן.

רכב מלא באבזורים מגניבים: מערכת שמע עם שליטה מההגה, בקרת אקלים מפוצלת, בלוטוס‘ ולא נשכח את המראות המתקפלות בצורה חשמלית, חישוקי מגנזיום, בקרת שיוט וזו רק הבסיס. בגרסה המאובזרת יש גג שמש, חיווי מהירות הנסיעה על גבי השמשה הקדמית, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ועוד.

כדי שתוכלו ליהנות מכל הטוב הזה, קדילאק פתחו מערכת ייחודית המכונה CUE. מערכת השולטת בכל הפרמטרים של הרכב  ממסך מגע הממוקם במרכז. הנדסת אנוש גבוהה. עם מנוע של 272 כ“ס, מומנט 40.8 קג“צ, נפח מנוע טורבו 2 והנעה אחורית אתם יכולים כבר רק לנחש מה מחכה לכם.

בנוסף: בלמי BREMBO קדמיים, דוושת ספורט מצופה כרום, 10 רמקולים מבית היוצר של BOSE, מערכת בקרת שיוט ומערכת התנעה מרחוק. כל מה שאפשר לבקש מרכב יוקרה שכזה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...