Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רמת השרון: נהרס בניין ישן ברחוב רמב"ם במקומו ייבנה בניין חדש עם 32 דירות חדשות

רמת השרון: נהרס בניין ישן ברחוב רמב"ם במקומו ייבנה בניין חדש עם 32 דירות חדשות
צילום: איתן נדל

בשבוע שעבר הגיע לסיומו פרק חשוב בחייהם של דיירי רמב"ם 10 בשכונות הדר ברמת השרון. לאחר כשבע שנים של קידום תכנית תמ"א 38 (הריסה ובניה) צפו הדיירים הותיקים כיצד הטרקטור הכבד הורס את הבניין שנבנה בתחילת שנות השבעים אשר חלקם התגוררו בו מאז. במקום הבניין הישן שנהרס יקום פרויקט מגורים חדש בשם "רמבם 10 ", אותו מקדמת חברת 'אפגד בניין וסביבה', ויכלול 7 קומות ובו 32 דירות על שלושה מפלסי חנייה תת קרקעיים . הדיירים הוותיקים יקבלו כל אחד דירה חדשה הגדולה מהקודמת, בקומה גבוהה, ובנוסף מחסן ומרפסת של כ  12 מ"ר בבניין חדש ומודרני ושתי חניות.

צילום: איתן נדל

מהחברה נמסר כי הבניין החדש ייבנה בתקן ירוק תוך שימת דגש על עלויות שימוש ותחזוקה נמוכות, לדוגמת פתחי אור גדולים, בידוד טרמי ואקוסטי גבוה, הכנה לטעינת רכבים חשמליים,  מערכות מתוחכמות לחיסכון במים, ניצול אנרגיה ועוד .

גיורא ליננברג, אחד מדיירי הבניין מספר: "מראה הבניין הנהרס הציף רגשות מעורבים, לראות את ביתך מבצרך קורס כליל מול עיניך והופך באחת לעיי חורבות – כל אלה נותנים תחושה לא פשוטה, אחרי הכל זוהי דירתי הראשונה בה התגוררתי מחצית מחיי, רבים מזכרונותיי, שם גם נולדו חמשת ילדיי. מצד שני תחושה של משהו חדש הממלא אותך, סוג של הגשמת יעד וחזון של עשור שנים בו אנו מקדמים את הפרויקט המאתגר הזה, לא פעם נתקלים בקשיים אך תמיד ממשיכים הלאה במטרה להגיע לפתרון. כעת נותר רק להמתין בציפייה  לתום הבנייה ואף לדמיין את החזרה לביתנו החדש והמשודרג. העתיד נראה מבטיח".

הדמיה : שרפן

לדברי צורי בר, שותף ומנכ"ל אפגד בניין וסביבה: "זהו סופו של פרק חשוב שנמשך לאורך שבע השנים האחרונות שכלל עבודה מאומצת ומקצועית  בעיקר מול הרשויות ואנו שמחים היום לראות את סופו עם הריסת הבניין הישן. ראוי לציין את ועד הבית וכלל הדיירים שללא שיתוף פעולה מצדם התהליך היה אורך זמן ממושך יותר ומצריך משאבים גדולים יותר וכן את ב"כ הבעלים, משרד שיבולת, ב"כ היזם, משרד הרצוג פוקס נאמן שליוו את הצדדים עד לשלב זה בצורה מקצועית ונאמנה".

מאז התקבל היתר ההריסה משווקת חברת אפגד   בניין וסביבה בחודשים האחרונים את הדירות החדשות בפרויקט . המחירים – החל מ 4.3  מיליון ₪ לדירות 5 חדרים  במגוון גדלים של כ 130 מ"ר וכ 16 מ"ר מרפסת, 2 חניות ומחסן. דירת הפנטהאוז בגודל 153 מ"ר עם מרפסת של 90 מ"ר תימכר ב -7 מיליון ₪.

הפרויקט ברחוב רמב"ם מצטרף לשורה של פרויקטים נוספים אשר מקדמת "אפגד בניין וסביבה", במרכזי הערים באזורי ביקוש כדוגמת תל אביב, ירושלים ורמת גן – כולם במסגרת הליך פינוי בינוי ותמ"א 38 – הריסה ובנייה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
באביב הטבע מתעורר לחיים, העצים מלבלבים והינשופים – פורחים!
בני משפחת הינשופיים, כמו ינשוף העצים, ינשוף השדות, הלילית והשעיר,...
פרויקט חלוקת המצרכים הגדולה של משפחתו של חלל סיירת גבעתי למען משפחות מעוטות יכולת
סמ"ר אורי ג‘רבי ז״ל, שלחם בסיירת גבעתי ונפל בלחימה בעזה,...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
החברה לנכסי קיסריה משלימה אכלוס המרכז המסחרי אור ים סנטר לרווחת תושבי שכונת אור ים והסביבה
רשת pharm Be של שופרסל הצטרפה להצלחה עם סניף חדש במקביל...
התחדשת עירונית בנתניה: אורון נדל"ן זכתה במכרז יזמים לתכנון וביצוע פרויקט התחדשות עירונית נוסף ברחוב גורדון בעיר, בהיקף של כ- 106 יח"ד
ממשיכים להתרחב ולצמוח בתחום ההתחדשות העירונית: חברת אורון נדל"ן, מקבוצת...
תלמידי תיכון ״הראשונים״ הרצליה התנדבו למען משפחות חיילי המילואים
בחמישי האחרון התקיים מפגש תיכונים דתיים ושאינם דתיים לשם קידום...
איך סל השיקום יכול בימים אלה לסייע למתמודדי טראומה וחרדות, ניצולים ומפונים, להחלים ולהשתלב בחברה
סל שיקום הוא המפתח לתחילת תהליך השיקום של אדם שמתמודד...
לאור הביקוש הרב נפתחת קבוצת הורות דיאלקטית
מרכז יה"ל חדרה פותח קבוצה נוספת להורי בני נוער מעל...
מכון משואה - אירועי יום הזיכרון הבינלאומי לשואה 2024
הטקס הממלכתי לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה יתקיים זו השנה...
מתחם הנינג'ה הגדול בנתניה נפתח במרכז הקהילתי אגמים
המרכז הקהילתי אגמים, השייך לרשת המרכזים הקהילתיים דרום נתניה מבית...