Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שותים מים כל השנה

שותים מים כל השנה

מי ברז, מים קרים ממתקנים כגון בר או קולר מים, קרח, מרק צח, מים חמים עם לימון או נענע ועוד שלל רעיונות לשתית מים – שתיה מרובה של מים לאורך כל השנה כבר הוכחה כמסייעת בשימור עור הפנים והגוף, תורמת להרזייה ואורח חיים בריא ועוזרת מפני מחלות וכאבים. גם בלקיחת מגוון רחב של תרופות, ההנחייה היא ללוות את לקיחת התרופה בשתיה מרובה של מים בעקבות זאת בחברות רבות מתקינים קולר מים לרווחת העובדים ולשיפור בריאותם וביצועיהם בעבודה.

שותים מים כל השנה

מים הם מקור החיים על פני כדור הארץ ואחד מאבות המזון החשובים והמרכזיים לבני האדם. גוף האדם מורכב ברובו מים, גם מזונות בריאים כגון פירות וירקות מכילים רמה נכבדה של מים. על כן משרד הבריאות, רופאים ודיאטנים ממליצים על שתיה מרובה של מים, לא רק בעונת הקיץ אלא לאורך כל השנה.

בישראל, במרבית מחודשי השנה הטמפרטורה נעימה או גבוהה יחסית ולכן מומלץ תמיד לשתות הרבה מים ובעיקר בימים חמים מאוד או בזמן שרב, אז מדווח בחדשות על צמצום החשיפה לשמש באזורים ובשעות מסויימות ועל שתיה מרובה של מים לצורך הימנעות מהתיבשות ומכת חום.

בעקבות מזג האויר השימשי בארצנו, ויחד עם טרנד אורח החיים הבריא והתזונה הנכונה, ישראלים רבים החלו לשתות מים קרים מקולר מים או מבקבוקים בתכיפות רבה יותר מאשר לפני כן. השינוי הזה הביא לפריסה רחבה של מכונות קולר מים לשתיה ברחבי הארץ, בפארקים ובאזורי החוף והתיירות, ברחבי הערים ובאזורים לרווחת הציבור. גם במערכת החינוך ממליצים לשתות הרבה מים כאורח חיים בריא ובכל בית ספר ניתן למצוא לפחות עמדה אחת של קולר מים לשתית מים קרים, גם בגני ילדים רבים ישנה עמדת קולר מים או בר מים לשתיה.

בעקבות זאת חברות רבות במשק התקינו מתקני קולר מים או בר מים במשרדיהם לרווחת העובדים. במגזרים מסויימים הדבר נחשב לחלק מהתנאים הבסיסיים שמקום העבודה מציע כדי למשוך כוח עבודה איכותי לצד חדר כושר או חוג ספורט המתקיים בסוף יום העבודה במשרד.

מחקרים על שתית מים

מחקרים מראים כי שתית מים מרובה גורמת לאותם אנשים שמרבים בשתיית מים להיות רגועים יותר ונעימים לסביבה, לערנות ותפקוד טוב, לאכילה בריאה יותר ותחושת שובע התורמים גם להיפטר מקולוגרמים מיותרים, לעור פנים וגוף צעיר ובריא יותר, לשיפור בפעילות הגופנית ובהישגים הספורטיביים, להמנע או להקל על כאבי ראש, משפרת ומונעת כאבי מפרקים, לפינוי פסולת מהגוף, למניעתה דלקות בדרכי השתן, למניעת סרטן מסוגים שונים כגון סרטן המעי, סרטן בשלפוחית השתן, וסרטן השד.

עפ"י הנחיות בריאותיות יש לשתות בין ליטר וחצי לשני ליטרים של מים ביום, ואם עוסקים בפעילות גופנית או עובדים בשמש בימים חמים, אף יותר מכך. אנשים ששותים פחות מים, עושים זאת הרבה פעמים משום שטעם המים לא מוצא חן בעיניהם, לצורך כך מומלץ לנסות ולטעום מים בסוגים שונים, כגון מים מינרלים, מים מסוננים, או פשוט מים קרים. בימים חמים אנשים רבים מעלים את כמות המים שהם שותים בעקבות שתיה של מים קרים מקולר מים, העובדה שהמים הקרים מסייעת להורדת טמפרטורת הגוף משרה תחושה של רוויה ומרעננת מביאה לצריכה גבוהה יותר של מים ובעקבות זאת לשתיה מרובה בהתאם להנחיות הבריאותיות ולשיפור הבריאות.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...