Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שרת התחבורה, מירי רגב ביקרה היום (חמישי 10.9) ברעננה לפגישה אישית עם ראש העיר חיים ברוידא ופגישת עבודה עם הצוותים המקצועיים

שרת התחבורה, מירי רגב ביקרה היום (חמישי 10.9) ברעננה  לפגישה אישית עם ראש העיר חיים ברוידא ופגישת עבודה עם הצוותים המקצועיים
עיריית רעננה

השרה מירי רגב מסרה כי תפעל להגברת הנגישות ומציאת פתרונות אפקטיביים

לתחבורה הציבורית ברעננה, וכן שיבחה את פעילות העירייה בנושא הבטיחות בדרכים.

ראש העיר חיים ברוידא: " אני מודה לשרה מירי רגב על ביקורה ברעננה. אני סמוך ובטוח כי נפעל יחד להמשך שיפור ושדרוג תשתיות התחבורה בעיר למען תושבי רעננה".

עיריית רעננה

שרת התחבורה, התשתיות והבטיחות בדרכים, ח"כ מירי רגב, ביקרה היום (ה' 10.9.2020) ברעננה בליווי בכירי משרדה, וקיימה פגישת היכרות אישית עם ראש העיר, חיים ברוידא, ופגישת עבודה בהשתתפות בכירים בעירייה והצוותים המקצועיים.

בפתח הביקור הציג ראש העיר בפני השרה וצוותה המקצועי סקירה כללית על העיר רעננה, ולאחריה התקיים דיון מקצועי בו הועלו הנושאים התחבורתיים המרכזיים שעל סדר היום בעיר.

בין הנושאים המקצועיים שהועלו היה פרויקט "מהיר לעיר", וראש העיר הדגיש את החשיבות הגדולה שהוא רואה בתחבורה הציבורית, ואת הצורך שיש בהמשך קיום הדיאלוג המקצועי בין צוותי העירייה לצוותי משרד התחבורה, במטרה למצוא את מתווה הפרויקט שיענה באופן מיטבי על צרכי העיר. השרה הנחתה את צוות משרדה ואנשי המקצוע להמשיך ולקדם את השיח מול העירייה ולדון בנושא זה עם צוותי העבודה המקצועיים, על מנת להגיע למתווה מוסכם בין הצדדים.

מנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ, סקר בפני השרה וראש העיר את היקף התקדמות הפרויקטים ההנדסיים ועבודות התשתית הגדולות המקודמות ברעננה, ואת העבודות שמתבצעות בימים אלה להמשך פיתוח מערכת צירי התנועה העוטפים את העיר וחיבורם לעורקי תחבורה מרכזיים.

עוד נידונה תוכנית האב המשמעותית לשבילי אופניים שמקדמת העירייה בימים אלה ואת הצורך בהנגשת השבילים עד לתחנות הרכבת בעיר, בכדי לאפשר לתושבים הגעה קלה ומהירה עד לרכבת באמצעי תחבורה ירוקים.

בנוסף, הציגה חברת המועצה גלי שחר, המשנה לראש העיר והממונה על תיק הבטיחות בדרכים, את הפעילות הענפה בתחום הבטיחות בדרכים שמקיימת העירייה, וציינה כי בהתאם למדיניות ראש העיר הוכפל פי שלושה התקציב העירוני המוקדש לנושא זה, במטרה לשמור על חייהם של תושבי רעננה. כמו כן, הוצג לשרה הנתון לפיו מספר תאונות הדרכים ברעננה הינו נמוך מאוד בהשוואה לערים אחרות בסדר הגודל של רעננה. ראש העיר ציין כי הוא רואה חשיבות גדולה להסברה וחינוך כבר מגיל צעיר בנושא בטיחות בדרכים, וכי הוא מחויב אישית להמשיך ולפעול בתחום זה למען ביטחונם של תושבי העיר.

השרה סיכמה את ביקורה וציינה כי היא תפעל למען שיפור אמצעי התחבורה בעיר, הגברת הנגישות ומציאת פתרונות אפקטיביים לתחבורה ציבורית ברעננה. השרה ציינה לטובה את הפעילות הרבה של העירייה בנושא הבטיחות בדרכים, ושיבחה את החלטת ראש העיר להגדיל משמעותית את התקציב העירוני המוקדש לנושא זה.

ראש העיר חיים ברוידא: "אני מודה לשרה מירי רגב על ביקורה ברעננה, על הקשב ועל הבקיאות שהפגינה בפרטים. אני סמוך ובטוח כי נפעל יחד, בשיתוף פעולה מלא, להמשך שיפור ושדרוג תשתיות התחבורה בעיר למען תושבי רעננה".

בתמונה מימין לשמאל: מ"מ וסגן ראש העיר ניר קריסטל, משנה לראש העיר אילן כהן, משנה לראש העיר גלי שחר, שרת התחבורה מירי רגב, ראש העיר חיים ברוידא, ראש מטה ראש העיר מיכל טל-בידאני ומנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר. קרדיט צילום: דוברות עיריית רעננה

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
עורך דין לענייני עבודה
עבודתו של עורך דין לענייני עבודה היא בין היתר לדאוג...
סירים בים: תחרות סירים ומפרשים בפעם התשיעית בהשתתפות חיילים, חיילות ומפונים מקיבוץ מפלסים
בסופ"ש האחרון, התקיימה בפעם התשיעית תחרות השיט המסורתית "סירים ומפרשים"...
"חקלאי גרנות" קיימה אירוע נשי ליום האישה הבינלאומי בהשתתפות צופית גרנט
האירוע, שנערך בקיבוץ מצר, כלל רגעי צחוק ודמע, לרבות הפרחת...
כיצד תערכו בצורה הטובה ביותר לברית מילה שיצאה בשבת?
אם נולד לכם תינוק ביום שבת לפני השקיעה, בוודאי תופתעו...
איך מטפלים נכון בעבירות תנועה
גם אם אתם נהגים זהירים, עדיין תוכלו לטעות ולבצע עבירות...
קרנבל פורים ומסכות: יצירת מסיכות, פינת צילום , מתחם איפור, הכנת אוזני המן ועוד- כניסה חופשית
נתניה מה: קרנבל פורים כולל 4 מתחמים עיקריים סביב נושאי החג: ממתקים...