Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ההבדלים בין קידום אתרים גדולים לקידום אתרים קטנים

ההבדלים בין קידום אתרים גדולים לקידום אתרים קטנים
מקור freepik

ראשית חשוב להבין שכל הכללם והעקרונות של קידום אתרים קטנים, חלים גם על קידום אתרים גדולים. חלק חשוב מהאסטרטגיה של קידום אתרים גדולים היא להבין מי המתחרים שלכם, ולמקד את פעולות הקידום להשגת מיקומים גבוהים יותר מהם בגוגל. 

זהו חלק חשוב מהאסטרטגיה של ניתוח מתחרים, כי באתרים גדולים אין מקום לטעויות, ולכן ביצוע בדיקות וביצוע יישומים הדרגתיים הם חובה. הנה כמה הבדלים חשובים בין קידם אתרים גדולים לקידום אתרים קטנים.

ההבדלים בין קידום אתרים גדולים לקידום אתרים קטנים
מקור freepik

אדריכלות מידע

יש משמעת שקשורה לתהליך קידום אתרים גדולים שתשפיע על ההבדל בינם לבין אתרים קטנים, מלבד האסטרטגיה העיקרית והכללית של חברת קידום אתרים שמכינה תכנית לקידום האתר שלכם, וזוהי ארכיטקטורת מידע. 

האתר שלכם אמור להתבלט בין אתרים אחרים עם מאות עמודים ומבקרים ייחודיים מדי יום, וארגון טונות של תוכן והפיכתו למאונדקס תוך שמירה על ניווט פשוט וחוויית משתמש נהדרת, הוא אתגר לא קטן, במיוחד כאשר נראה כי כל עמוד באתר חשוב.

אתרי תוכן מונע על ידי משתמשים

מחקר, ניתוח ואופטימיזציה של מילות מפתח הם שלבים קריטיים בתהליך קידום אתרים גדולים. אם שלבים אלו מבוצעים כראוי, זוהי משימה אסירת תודה ליתרונות הברורים בתעבורה ובדירוגים שהיא מניבה.

מעבר לכל זה, אם האתר הענק שלכם הוא אחד מאלה שבהם נתחים גדולים של תוכן נוצרים על ידי משתמשים כמו מודעות דרושים, מכירות פומביות מקוונות או כל סוג אחר של תוכן לשימוש הגולשים, המאמצים שעליכם לנקוט בהם על מנת לפתור פתרונות ולייעל מיטוב ככל האפשר הוא אדיר. 

לכן חשוב לשכור את שירותי המומחים בקידום אתרים כדי להשיג את התוצאות העקביות של מיקומים גבוהים בגוגל.

אופטימיזציה של קידום אתרים גדולים

אם כבר מדברים על סוגיות זהות בקידום אתרים גדולים לעומת קידום אתרים קטנים, קיימים המון כלים שחברת קידום משתמשת בהם, כמו קונסולת מנוע החיפוש של גוגל, אנליטיקס וכלי שולחן עבודה.

כדי לזהות בעיות באתרים גדולים, מומחי קידום מזהים את הבעיות, מפרידים ביניהן, יוצרים תוכנית קידום ומיישמים אותה. זיהוי תגי כותרת ותגיות מטא בעשרות עמודים היא משימה מורכבת, ובאמצעות הכלים הנכונים ניתן למצוא בקלות:

  • מספר עמודים שנסרקו
  • סטטוסים של עמודים
  • כותרות
  • תגיות H1 
  • ועוד היבטים רבים שמשפיעים על הקידום.

חברת קידום משתמשת בכלים מקצועיים שמתאימים בדיקת סטטוס סריקת עמודים כך שניתן לזהות בקלות כמה דפים מקודמים היטב לעומת דפים שזקוקים לפעולות קידום נוספות. לניתוח המתחרים, למחקר מילות מפתח ולבדיקת קישורים ומשימות חשובות אחרות, SEMrush הוא הכלי הטוב ביותר.

אופטימיזציה לעמודי מוצרים: תהליך שיכול לגרום לכאב ראש למי שאינו בקיא בקידום אתרים

מגוון בעיות עלולות להתעורר עם קידום עמודי מוצרים, מבחינת תוכן מקורי, תוכן כפול ומטא נתונים שאינם קיימים. 

מקום טוב להתחיל בו הוא תיאורי המוצרים. מומלץ להקפיד על הרגל של כתיבת תיאורים ייחודיים לכל מוצר, ולא להתפתות להעתיק ולהדביק את התיאורים מהיצרנים, כי המשמעות היא הצבת תוכן כפול באתר שלכם, מה שאומר התאבדות מבחינת קידום אתרים גדולים.

אל תשכחו שהתיאורים האלו הם בסיסיים במכירת המוצרים ובהגדלת ההמרות. כדאי לספר סיפור עם התיאור, ולהפוך אותו למעניין, מפתה ותואם את המותג שלכם. אפשר להאיץ את התהליך על ידי פיתוח תבנית לתיאורי מוצרים.

לדוגמא:

פורמט אחד יכול לציין כותרת, תיאור קצר, רשימת תכונות של נקודות ואמירה סופית על המוצר. כך ניתן להבטיח עקביות וגם להאיץ את תהליך יצירת התוכן. 

מומלץ לכלול בעמודי המוצרים תוכן שנוצר על ידי משתמשים, כולל אזכורים וביקורות ברשתות החברתיות. גישה זו תספק איתותים חברתיים, כמו גם סיוע בהגדלת ההמרות והוספת תוכן ייחודי לעמוד.

אל תשכחו לכתוב תגי כותרת ייחודיים על סמך מחקר קפדני של מילות מפתח. תיאורי מטא מפתים אולי לא יסייעו לכם לדרג גבוה יותר את האתר שלכם בגוגל, אבל הם יגדילו את הקליקים דרך ה-SERP. כדאי לכלול מילים או ביטויים פופולריים ומושכי עין כגון:

  • 'משלוח חינם'
  • קנה עכשיו'
  • 'מכירה מיוחדת'
  • 'הנחות גדולות'
  • או 'מוצרים חדשים'.

גרסאות למוצרים

אחת השאלות הנפוצות שחברת קידום אתרים נשאלת היא מה לכל הרוחות לעשות בנוגע לגרסאות מוצרים. הכוונה היא לסגנונות, גדלים, צבעים ודגמים שונים של מוצר אחד. אם מעבר בין אפשרויות שונות אלה מייצר כתובת URL חדשה עבור כל גרסה, תיתקלו בתוכן כפול רציני ובעיות עם מילות מפתח.

אז מה עושים. הגישה הטובה ביותר היא להציג אפשרויות בהן המשתמשים יכולים לשנות את הצבע, הגודל או הדגם, אבל מבלי שה-URL ישתנה בתהליך. בסופו של דבר, אינכם רוצים שהעמודים האלה יתחרו זה בזה. אם יש לכם גרסאות שונות של מוצרים, הקפידו לבטל מחדש את גרסת המוצר העיקרית.

ניווט לאתרים גדולים

באתר אינטרנט גדול, חברת קידם אתרים מקפידה לוודא שהקישורים הפנימיים נכונים ומופיעים במתכונת הנכונה עם הניווט הראשי. 

על מנת לבצע אופטימיזציה של מפת האתר, המומחים מחלקים אותה לפי תוכן העמוד, ומגדילים את הקישורים הפנימיים דרך הווידג'ט התחתון בהתאם לדרישה של אותם עמודים או מילות מפתח בהן הם מתמקדים.

לקישורים יש חשיבות עצומה!

קישורים הם חלק חשוב בתהליך קידום אתרים גדולים או קטנים, והם חשובים מאוד לתעבורה או לדירוג מילות המפתח. עם קישורים פנימיים נכונים, קל מאוד לנווט לאתרים קטנים, אל קשה לנווט באתרים גדולים.

יש המון שיטות שונות בהן מומחי חברת שיווק דיגיטלית משתמשים כדי לעקוב אחר קישורים פנימיים באמצעות ניווט מושלם, וכאשר הם מתכננים לבצע אופטימיזציה של תוכן באתרים גדולים וקטנים כאחד, הם דואגים ליישום ההנחיות של גוגל ומעקב אחר אלגוריתם ה-BERT.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מארז מפנק ויוקרתי לאישה - MiliGifts
אתם מכירים גברים שלא רוצים מידי פעם לפנק את בנות...
איך תעצבו את משרד החלומות שלכם?
תמיד רציתם להקים משרד הייטק ועכשיו, בשעה טובה, אתם עושים...
איך לייעל תהליכי בנייה בשיטות האדריכלות הירוקה?
תכנון מבנים עם השפעה שלילית מועטה על עולם הטבע הוא...
הפירור המרנין על קינוח האירוע שלכם
אירוע חגיגי ומרשים דורש תכנון קפדני עד לפרטים הקטנים ביותר....
ניהול נכסים- מה זה אומר בדיוק?
אם יש לכם נכס, בין אם פרטי ובין אם מסחרי,...
מה חשוב לדעת לפני טיפול דיקור סיני?
בשנים האחרונות טיפולי דיקור סיני הפכו נפוצים. גברים ונשים בכל...
מה חשוב לדעת לפני חקירת מצ"ח
ממש כמו באזרחות, גם בצבא אתם עלולים למצוא את עצמכם...
כל מה שצריך לדעת על מטף אש
בכל מקום ששוהים בו אנשים צריך להיות לפחות מטף אש...
ייעוץ לימודים- עשה זאת בעצמך
בעבר הרחוק היו אנשים לומדים מקצוע מאבא שלהם, ובמקרים חריגים...
אירועי חברה בסטנדרטים מצטיינים כמו בחו"ל
היום נהוג לערוך אירועי מכל סוג בסטנדרטים שאינם נופלים מאירועים...