Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החברה לנכסי קיסריה משלימה אכלוס המרכז המסחרי אור ים סנטר לרווחת תושבי שכונת אור ים והסביבה

החברה לנכסי קיסריה משלימה אכלוס המרכז המסחרי אור ים סנטר לרווחת תושבי שכונת אור ים והסביבה
צילום: ליה להב אמיר

רשת pharm Be של שופרסל הצטרפה להצלחה עם סניף חדש

במקביל משלימה החברה לנכסי קיסריה הקמת "קמפוס הרכבת"
מגה פרוייקט יוקרתי של עסקים, מסחר ופנאי בצמוד לתחנת הרכבת של פארק העסקים החכם קיסריה

 

החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד ממשיכה לאכלס את המרכז המסחרי המצליח אור ים סנטר שהפך בתוך זמן קצר אבן שואבת לתושבי שכונת אור ים, קיסריה והסביבה. וגם החברות הגדולות במשק מבקשות להצטרף להצלחה.
לאחרונה פתחה שופרסל באור ים סנטר סניף מפואר של pharm Be המשתרע על פני שטח של כ-400 מ"ר. הסניף החדש יכלול מחלקת בית מרקחת המספקת תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם עבור חברי כל קופות החולים, מרשמים לחיילי צה"ל בסדיר ובמילואים. עוד בסניף מחלקת קוסמטיקה וביוטי עם מוצרי בישום, טיפוח, איפור וקטגוריית שיקום שיער מקצועי רחבה ומשודרגת; מחלקה המציעה מוצרי טואלטיקה והיגיינה, מוצרי תינוקות, קרמים ומוצרי ניקיון וטקסטיל, מחלקת טבע המציעה מוצרים טבעיים, ויטמינים ומוצרים פרא רפואיים; מחלקת דרמו קוסמטיקה ראשונה מסוגה. כמו כן, יציע הסניף פריטי בישום ואווירת הבית במגוון רחב של מוצרי נרות ונינוחות ממותגים בינלאומיים מוכרים לצד מותגי בוטיק ישראלים כחול לבן, במנעד רמות מחיר.

הסניף החדש, שהוא ה-96 במספר של הרשת, נחנך במעמד מנכ"לית רשת Be, עינת פלד שפירא, מנכ"ל שופרסל, אורי וטרמן וזכיין הסניף, נאזי אבו סאפי שהודו לחברה לפיתוח קיסריה על האמון והביעו ביטחונם כי הודות לשירות המצוין והמחירים התחרותיים שיעניק הסניף, הוא יהפוך מהר מאוד לבחירה המועדפת על הלקוחות בסביבה.

עינת פלד שפירא, מנכ"לית רשת הפארם Be מבית שופרסל: "פתיחת הסניף החדש, מהווה צעד נוסף בתהליך צמיחתה והתרחבותה של הרשת וחיזוק התחרות בשוק הפארם בישראל, תוך העמקת הפריסה המאפשרת נגישות לכלל הלקוחות והמגזרים בארץ. סניפי Be מציעים חווית פארם משתלמת עם מגוון מוצרים ומותגים נחשקים לצד מותגי בית ייחודים ופורצי דרך. הרשת מנגישה את שירותי הפארם, תרופות וביוטי בשילוח אונליין וגם בשילוח מיידי באמצעות שירות וולט. רשת Be מונה 96 סניפים ברחבי הארץ בנוסף לאתר האונליין".

מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה , מיכאל כרסנטי, הדגיש במעמד חנוכת הסניף, כי "המשך הפיתוח והבנייה הם התשובה הציונית שלנו לאתגרים עמם מתמודדת מדינה ישראל בעת הזאת. באור ים סנטר גיבשנו תמהיל עסקים ייחודי ומשלים לזה שקיים במרכז C סנטר הסמוך ואנחנו גאים לראות בצמיחה המואצת של העסקים כאן".

כרסנטי ציין כי תנופת הפיתוח של החברה במרחב קיסריה לא נעצרת לרגע וכי בחודשים אלו הולכת ונשלמת הקמתו של מגה פרויקט נוסף – קמפוס הרכבת היוקרתי, בהשקעה של יותר מ-400 מיליון ש"ח, בצמוד לתחנת הרכבת של פארק העסקים החכם של קיסריה. גם שם מפתחת החברה עירוב שימושים של עסקים בינלאומיים, משרדים בשטחים של החל מ-150 מ"ר, מסחר, הסעדה ופנאי.

אור ים סנטר שנבנה על מגרש בשטח של כ-10 דונם מעניק שירותי בילוי, תעסוקה ופנאי לרווחת תושבי שכונת אור ים, קיסריה, אור עקיבא והסביבה ומציע תמהיל עשיר של מסחר, בתי עסק, שטחי משרדים ונותני שירותים. מתחת לשדרת חנויות מרכזית בסגנון Street Mall עומד לרשות המבקרים חניון מקורה בעל 2 מפלסים שמספק למעלה מ-200 מקומות חניה.

בין העסקים ונותני השירות שכבר פעילים באור ים סנטר, סניף ענק של רשת סופרמרקטים שוק העיר שמשתרע על פני כ-2,000 מ"ר, קופות החולים מכבי שירותי בריאות וכללית, מסעדת ג'ויה האיטלקית, מאפיית אגמי, מסעדת המבורגרים מובילה בורגר סאלון, גלידריית פינולי – Gelato Pinoli, פיצריה, סניף רשת בתי קפה ארצית ביסקוטי, מספרה, רשת גרעיני עפולה, מנה וחצי שווארמה ופלאפל, חנות למזון וציוד לבעלי חיים ועוד.

 

 

 

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
מאבק המשטרה במסיבות הטבע הפיראטיות נמשכת
שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף פיזרו מאות צעירים ממסיבת טבע...
בשורה אופטימית לתושבי השרון: בדיקת דם פשוטה תאפשר אבחון מוקדם של אלצהיימר
הבדיקה כבר זמינה בישראל וניתן לבצעה במעבדת AML בהרצליה "אבחון מבוסס...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
בתערוכת התיירות הבינלאומית: הרצליה יוצאת בקמפיין חדש וקוראת לנו לבוא לגלות את האוצר שלה
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024, שנפתחה הבוקר בתל אביב, מציינת...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חול המועד פסח בנמל קיסריה: בואו ליהנות משלל אטרקציות לכל המשפחה 27-24/4/2024 בין השעות 11:00 עד 15:00
בחג הפסח מזמינה החברה לפיתוח קיסריה את הקהל הרחב ליהנות...