Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקראת החג מבקשת עיריית רעננה מתושבי העיר לקיים פעילויות חברתיות כתחליף למדורות המסורתיות ובכך לתרום לשמירה על איכות הסביבה!

לקראת החג מבקשת עיריית רעננה מתושבי העיר לקיים פעילויות חברתיות כתחליף למדורות המסורתיות ובכך לתרום לשמירה על איכות הסביבה!
Credit: Pixabay

העירייה תעניק תמריצים כספיים לבתי ספר, גני ילדים ותנועות נוער, שיבחרו לקיים פעילויות אלטרנטיבית למדורות, וכן תפתח מוקדי פעילות שונים בעיר להנאת הילדים

 רעננה נערכת לחגיגות ל"ג בעומר שיתקיימו בעיר בשבוע הבא ומנחה את תושבי העיר לקיים את אירועי ומפגשי החג ללא הדלקת מדורות. כעיר ירוקה בת קיימא, מעודדת העירייה את תושבי העיר לקיים פעילויות חברתיות ובכך לשלב את שמחת החג עם ערכי הקיימות והשמירה על איכות הסביבה.

בתי ספר, אשכולות גנים ותנועות הנוער בעיר, שיבחרו לקיים פעילות חלופית למדורות, יזכו לתמריצים על תרומתם למניעת מפגעים סביבתיים; בתי הספר היסודיים והעל יסודיים יקבלו 1000 ש"ח לכל בי"ס; גני הילדים יקבלו 250 ש"ח לכל גן עבור פעילות חלופית, ותנועות הנוער יקבלו 1000 ש"ח לכל תנועה.

זאת ועוד, על מנת לתרום לאווירת החג בעיר, תקיים עיריית רעננה תקיים מגוון פעילויות אלטרנטיביות מהנות שאינן פוגעות באיכות הסביבה.  במהלך החג תפתח העירייה את הבריכה העירונית לבני הנוער עם פעילויות מגוונות ללא עלות עד 2:00 בלילה, וכן תפתח כלל מגרשי הספורטק ותפעיל במקום גם את מזרקות המים להנאת הילדים עד חצות.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, פנה בבקשה לתושבי העיר לכבד את ההנחיה, למען השמירה על איכות הסביבה: "מדורות ל"ג בעומר הן אכן מסורת רבת שנים, עליה גם גדלתי אני, מבלי להיות מודע לנזקים הסביבתיים הגלומים בהן. כעיר ירוקה בת קיימא, אני פונה לכל התושבים, ולהורים בפרט, להימנע מהדלקת מדורות בחג, וליהנות מפעולות אלטרנטיביות מהנות ומגבשות, למען כדור הארץ ולמען איכות חיינו".

Credit: Pixabay

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
פרויקט התנדבותי חדש - חיבורים בין רגישים
חדש: הוקם פרויקט מיוחד שמחבר מתנדב/ת לכל מי שמרגיש לבד בימים...
מסע ההיכרות עם החברה הישראלית
בבית החינוך אמית רננים ברעננה, יצאה לדרך בפעם השלישית -...
בית ספר של אלופים
בנוסף להישגים הלימודיים בנתיב חברה ומשפט אמית כפר בתיה רעננה,...
מחסן גינה
הגינה הפרטית שלכם היא מקום נעים להתאוורר ולנוח בו בסוף...
עיריית רעננה הגישה קול קורא במטרה לבנות מרכז לקהילה הגאה בעיר
הקול קורא הוגש למשרד לשוויון חברתי במטרה לבנות מרכז שיהווה...
המשכן למוסיקה ואמנויות רעננה בעונה חדשה ומרעננת של תרבות איכותית קרוב לבית
בימים אלה החלה ההרשמה לעונת המנויים החדשה של המשכן למוסיקה...
כיתה בונה סוכה
לקראת חג הסוכות, 'כיתה בונה סוכה' תלמידי בית הספר אמית...
עסק רענני? יש לך יתרון! עיריית רעננה מעניקה יתרון לעסקים מקומיים במכרזים וקולות קוראים
המהלך הוא חלק משורת הקלות ויוזמות שנועדו לחזק ולתמוך בבעלי...
בג״ץ פסק בעתירה שהגישה עיריית רעננה בנוגע להפגנות בסמוך לבית ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה: על המשטרה לפעול בשיתוף העירייה והתושבים למען עדכון מתווה ההפגנות וכן לבצע אכיפה הדוקה בכדי למנוע סבל נוסף, לא מוצדק, לתושבי הסביבה
בית המשפט העליון דן אתמול (ב') בעתירה שהגישה עיריית רעננה...
עיריית רעננה פותחת מתחם חיסונים מיוחד לתושבים מגיל 12 ומעלה שיפעל עד אמצע הלילה
המתחם יפעל היום, יום רביעי (18.8) ובמוצאי שבת (21.8) בבית...