Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יואב קעטבי חנך את מטה הבחירות המרכזי

יואב קעטבי חנך את מטה הבחירות המרכזי

160 אורחים וביניהם שלושה שרים הגיעו להביע תמיכה ולאחל הצלחה לאיש העסקים יואב קעטבי ותא"ל במיל' דורון קדמיאל על פתיחת מטה הבחירות המרכזי שלהם.

160 אנשים, שלושה שרים בכירים ושני מועמדים בעלי עשייה ציבורית ארוכת שנים חברו יחד לחנוך את המטה המרכזי של סיעת הליכוד וסיעת 'ביחד' למועצת פרדס חנה כרכור. עוד בטרם עלו השרים והמועמדים לשאת דברים אפשר היה להבחין בתכונה חיובית בקהל שכלל נציגים של לא פחות מארבע מפלגות-סיעות שונות, תמיכה רחבה לה לא זכה אף אחד מהמועמדים האחרים לראשות המועצה עד כה.

במהלך הכנס נשאו דברים שלושת השרים כאשר השר גלנט שיתף את הבאים בהיכרות שלו עם חבריו קעטבי וקדמיאל: "הגעתי הנה כחבר וכשכן, אני מכיר את יואב תקופה ארוכה בלי קשר לפוליטיקה ואת דורון שנים ארוכות מהצבא ויש לי זכות להגיד לכם שיש פה שני אנשים מהליגה הלאומית". השר לוין התייחס בדבריו לחיבור של סיעת הליכוד עם סיעת 'ביחד' ואמר: "אני חושב שהצוות הזה המשותף לליכוד ולרשימת ביחד שהתחברו כאן בראשותו של יואב הוא צוות שמביא איכויות וניסיון ניהול שאין להם מתחרים. אני משוכנע שמסע הבחירות יסתיים בתוצאה שכולנו רוצים, עם יואב קעטבי ראש המועצה הבא של פרדס חנה-כרכור".

ישראל כץ איחל אף הוא הצלחה והתייחס לאחת הבעיות הבוערות ביותר במועצה: "אני מכיר היטב את הדברים שדורון העלה כאן בנושא הכבישים, הכביש עם המעגלים, דרך הים ואת הכביש העוקף. אז למה הם עוד לא בוצעו? הרי אנחנו תקצבנו ואישרנו, בסוף צריך גורמים שבאים עם הניסיון, עם היכולת, ההבנה, הלב והנכונות ויכולת הביצוע לעשות את הדברים האלה". בסיום דבריו הוסיף השר כץ כי הוא בטוח שמועצה תחת הנהגתו של קעטבי תטפל היטב בנושא הכבישים לטובת ביטחונם של תושבי המועצה והבאים בשעריה.

קעטבי הודה לעשרות התושבים שהגיעו למפגש ולמאות ששיגרו איחולי הצלחה ואמר כי הצוות של הסיעה יפעל מתוך המטה הזה וממנו ינצחו יחד בבחירות. "אנחנו נעשה את ההבדל בין פרדס חנה כרכור הנוכחית ליישוב שישגשג ויעבוד עבור תושביו" אמר. כמו כן, הודה קעטבי לשר התחבורה ישראל כץ, לשר התיירות יריב לוין ולשר הבינוי והשיכון יואב גלנט שהגיעו לתמוך, לשותפו לסיעה תא"ל (במיל') דורון קדמיאל וכן לרעייתו, ילדיו והחברים על התמיכה ביציאה למסע החשוב הזה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מצדיעים לכם: המשט הלאומי של יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל עושה כבוד ללוחמי הים
משט יום העצמאות הלאומי יוצא לדרך בסימן הצדעה ללוחמי חיל...
מה צריך לדעת על עקירה כירורגית
וודאי שמעתם על המונח שיני בינה, אם לא, אנחנו כאן...
האביזר המושלם לרצועות נשק וסלים לשימושים חקלאיים
אונקל קפיצי, הוא אביזר המיועד למטרת תלייה וחיבור של רצועות...
הכול על הובלת משרד
בשעה טובה העסק שלכם מתרחב? עכשיו זה רשמי: יש לכם...
עומדים לעשות תואר שני בחו"ל? דאגו למסמכים מתורגמים
היום, כשהעולם הוא פתוח הרבה יותר והכל מתנהל באופן גלובלי,...
מדוע הדברה חיונית בימינו?
הדברה ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על סביבה בריאה ונטולת מזיקים...
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
באביב הטבע מתעורר לחיים, העצים מלבלבים והינשופים – פורחים!
בני משפחת הינשופיים, כמו ינשוף העצים, ינשוף השדות, הלילית והשעיר,...