Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המלצות לנופש בחג הפסח

המלצות לנופש בחג הפסח
קרדיט Freepik.com

הדרך הטובה ביותר לבלות עם המשפחה בפסח היא למצוא מקום שיש בו תעסוקה לכולם. למשל, אם אתם מטיילים עם ילדים, אז כדאי שתחפשו מקום בו יוכלו לשחק בחול וליהנות מהים, או לחילופין, מתחם צימרים עם מתקני משחקים לילדים, בריכות פרטיות ועוד.

אם אתם מטיילים עם אדם מבוגר במשפחה, אז כדאי שתחפשו מקום שבו יש גישה בהתאם לאנשים מבוגרים. מטיילים עם הילדים בפסח? ישנם מגוון מתחמי נופש בצפון שנוכל להמליץ לכם עליהם. מטיילים גם עם הכלב? יש אפילו צימרים ברמת הגולן שיתאימו לכם, הכול תלוי בצרכים שלכם במהלך הנופש. בואו נתחיל באמת עם צימרים, מדוע הם החופשה המושלמת לנופש בפסח?

קרדיט Freepik.com

המלצות לטיולים בפסח ללא העומסים של נתב"ג

אם יצא לכם לשמוע על העומסים המטורפים שיש בנתב"ג בפסח, אתם לא היחידים שחושבים פעמיים אם לטוס לחו"ל בחג. פסח הוא חג עמוס במיוחד, כאשר רוב המדינה יוצאת לפקוד את רחבי העולם ואת רחבי הארץ. אם אתם רוצים להנות משקט ושלווה, יש לכם את האפשרות של צימרים ברמת הגולן לכל המשפחה.

אם אתם מטיילים עם בני הזוג, אז עדיף למצוא מקום שבו שניכם יכולים ליהנות, למשל, צימרים לזוגות ברמת הגולן. ואם לאחד מכם יש משהו מיוחד בראש, אז עדיף לדבר על זה מראש כדי שלא יהיו הפתעות בחופשה שלכם.

מלון בוטיק בצפון – חשוב לתכנן מראש את החופשה בחג!

הדרך הטובה ביותר לבלות עם המשפחה שלך היא לתכנן מראש. אם אתם מחפשים מקום מושלם לכל המשפחה, כדאי שתשקלו לבקר במתחמי צימרים ברמת הגולן עם בריכות פרטיות. הצימרים האלו לעיתים משקיפים על נופים בלתי נשכחים, כמו נופי הכנרת, נהר הירדן, החרמון ועוד.

בסופו של דבר, הזמן הטוב ביותר לצאת לחופשה הוא כשיש לכם זמן וכסף. וכידוע, חג הפסח הוא חג יקר. במקום לשלם עשרות אלפי שקלים על טיול בחו"ל ולנסות להתחמק מהקורונה, טיול בארץ הוא בהחלט אופציה מעולה. אם צימרים ברמת הגולן פחות עושים לכם את זה, יש לכם מלונות בוטיק נפלאים בצפון.

אירוח בצפון בפסח

בין אם תבחרו ביעד כזה או אחר, חשוב שהיעד יתאים לכל אחד בקבוצת הגיל של משפחתכם, כמו גם לתחומי העניין של כל אחד ואחת במשפחה. מעבר לרעיון של צימרים ברמת הגולן והצפון, יש את האפשרות של אירוח דרוזי. למשל, ביישוב מג'דל שאמס. היישוב נחשב אחד מהיישובים הגבוהים בארץ (מבחינה גאוגרפית), והזריחות ביישוב זה הן מהיפות בארץ.

מעבר למה שהצענו עד כה, נוכל להציע לכם גם טיולי סוסים בצפון, טיולי טרקטורונים וג'יפים, ביקור ביקב יין ברמת הגולן, סדנאות אוכל לכל המשפחה, ביקור ביישובים חקלאיים למטרת קטיף פירות העונה ועוד. בשורה התחתונה, הכול תלוי באופי הטיול שלכם ובמה שאתם הכי אוהבים.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מתי לערוך בדק בית לדירה חדשה?
לפני המעבר לדירה חדשה, חשוב להבין את החשיבות של ביצוע...
מה צריך לדעת על עקירה כירורגית
וודאי שמעתם על המונח שיני בינה, אם לא, אנחנו כאן...
האביזר המושלם לרצועות נשק וסלים לשימושים חקלאיים
אונקל קפיצי, הוא אביזר המיועד למטרת תלייה וחיבור של רצועות...
הכול על הובלת משרד
בשעה טובה העסק שלכם מתרחב? עכשיו זה רשמי: יש לכם...
עומדים לעשות תואר שני בחו"ל? דאגו למסמכים מתורגמים
היום, כשהעולם הוא פתוח הרבה יותר והכל מתנהל באופן גלובלי,...
מדוע הדברה חיונית בימינו?
הדברה ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על סביבה בריאה ונטולת מזיקים...
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...